Mráčkovo FAQ

Publikováno 29.09.2023

OBJEDNÁVKY NA MRÁČKU

 

Jak nakupovat na Vašich stránkách?

Je to velmi jednoduché a intuitivní. Na stránkách mracekzhracek.cz si vyberete svůj konkrétní produkt a ten si dáte do Nákupního košíku. V pravém horním rohu vidíte Váš nákupní košík. V nákupním košíku můžete upravovat počty kusů a v dalším kroku si vyberete Vám nejvíce vyhovující způsob platby a metodu dodání. Následně se dostanete do posledního kroku, kde zadáváte své osobní údaje včetně doručovací adresy a bud můžete provést registraci, či nákup dokončit bez ní. K dokončení celého procesu objednání už chybí jen Odeslat objednávku, po schválení Obchodních podmínek našeho eshopu.

 

Můžu si objednat bez registrace?

ANO, můžete. Pokud nechcete využívat výhod registrace, tak Vám veškeré informace o stavu Vaší objednávky budeme zasílat na Vámi zadanou emailovou adresu zadanou při dokončení nákupu. 

 

Jak poznám, že byla moje objednávka přijata?

Během několika sekund po dokončení objednávky Vám dojde na Vámi uvedenou emailovou adresu Potvrzení Vaší objednávky včetně všech detailů o vybraném produktu/tech, finanční hodnotě objednávky, metodě platby a dodání a zadané doručovací adrese.

 

Můžu změnit nebo stornovat objednávku?

ANO, snažíme se pro Vás udělat maximum. Pokud chcete objednávku zrušit, tak je nutné co nejdříve nás informovat, bud prostřednictvím emailu info@mracekzhracek.cz, nebo formou sms/telefonu na čísle +420 737 202 088. V okamžiku, kdy je Vám doručen email o expedici Vaší objednávky, již nelze objednávku změnit a v tom případě doporučujeme zásilku od dopravce nepřevzít.

 

Můžu si zboží objednat telefonicky nebo emailem?

NE, nechceme být za Vás zodpovědní za to, co si objednáte. Eshop je velmi intuitivní a celý proces nákupu Vám zabere pár minut. A Vy si před dokončením objednávky zkontrolujete, že jste veškeré informace uvedli dle svých požadavků.

 

 

MRÁČKOVA PLATBA A FAKTURACE

 

Jaké jsou možnosti platby?

Na našem eshopu se snažím Vám nabídnout co nejvíce možnosti pro Vám vyhovující výběr platby. Detailní informace k možnostem platby naleznete ZDE.

 

Kdy obdržím fakturu k objednanému zboží?

Fakturu Vám odesíláme na Vaší emailovou adresu uvedenou při dokončení nákupu. A to v okamžiku, kdy je zboží připraveno k expedici. Tato faktura je přiložena jako příloha k emailu a je ve formátu PDF. Pro  kontrolu správnosti vychystání objednávky přikládáme i k samotné zásilce dodací list. V případě platby převodem je faktura odeslána v okamžiku dokončení objednávky emailem.

 

Je placení kartou online bezpečné?

ANO. Na našich stránkách spolupracujeme se společností Global payment. Po dokončení objednávky jste přesměrováni na zabezpečené stránky Global payments. Základem je standard bezpečnosti 3D Secure a stránky jsou zabezpečeny a přenos informací o platební kartě mezi serverem a prohlížečem (uživatelem) probíhá v šifrované podobě.

 

Proč mi nelze platit kartou?

Důvodů může být několik. První může být chybně zadané informace o samotné kartě při zadávání-v tom případě stačí zadat platbu ještě jednou a pro jistotu si vše zkontrolovat. Pokud i tak platba neproběhla, tak může být prošlá platební karta (platnost karty je vyznačena přímo na kartě). Pokud i platnost karty je v pořádku, tak bud Vaše karta nepovoluje platby na internetu, nebo máte nastaveny limity nízko, popřípadě jste přesáhl počet plateb za den. Toto můžete zkontrolovat v internetovém bankovnictví, popřípadě kontaktovat svou banku.

 

 

MRÁČKOVA DOPRAVA

 

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Na našem eshopu se snažíme Vám co nejvíce vycházet vstříc. Proto při dokončení procesu nákupu máte několik variant dopravy na výběr. Detailnější informace o jednotlivých dopravcích a jejich službách naleznete ZDE.

 

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Záleží jen na Vás, jak vysoká tato částka bude. Nabídka možnosti je široká a záleží jaký typ dopravy si vyberete. A přímo při výběru způsobu dopravy je uvedena i cena za dopravu. A aby jsme Vás motivovali, tak nabízíme i dopravu zdarma.

 

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

V případě registrovaného zákazníka po přihlášení, můžete v sekci Moje objednávky vidět číslo zásilky a po prokliku Vás systém přesměruje na stránky dopravce s detailem Vaší zásilky. V případě, že nejste registrování, Vám při expedici odesíláme informačním email, na adresu uvedenou při dokončení nákupu. V emailu je přímo odkaz na stránky dopravce, kde též vidíte detail Vaší zásilky.

 

Za jak dlouho můžu očekávat dodání mé objednávky?

CO NEJDŘÍVE! Naším cílem je, aby jste byli maximálně spokojeni. Vše záleží na času odeslání Vaší objednávky. Pokud svou objednávku odešlete do nadefinované hodiny dle typu dopravce v pracovním dni, tak ještě ten den budeme expedovat. A Vy můžete očekávat svou objednávku následující pracovní den. Jinak se snažíme, aby standardní dodací doba byla do 2pracovních dní od obdržení objednávky.

 

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

ANO, můžete. Vše záleží na tom, jakou přepravní společnost a jaký jejich produkt jste si vybrali pro doručení Vaší zásilky. Detailnější informace o možnostech změn naleznete na odkazu jednotlivých dopravců s detaily ZDE.

 

Doručujete zboží i do zahraničí?

ANO. V tento okamžik je eshop a nabídka dopravy na dopravu po celé České republice a na Slovensko.

 

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ NA MRÁČKU

 

Mám právo odstoupit od kupní smlouvy?

ANO. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete jej vrátit do 14ti dnů od dodání, bez udání důvodu nebo vyměnit do 30ti dnů za jiné. Detailněji o podmínkách vrácení nebo výměny zboží naleznete ZDE.

 

Jakým způsobem mám zakoupené zboží vrátit?

Je to jednoduché. Stačí vyplnit formular-vraceni-zbozi-cz. Poté zboží vhodně zabalit a odeslat. Zásilku můžete bud odeslat sami na adresu toySimply s.r.o., Pomezí 300, 569 71 Pomezí, nebo nám dáte vědět na emailovou adresu info@mracekzhracek,  kde máme zásilku vyzvednout a my vše zařídíme. Detaily k celému procesu naleznete ZDE.

 

Jaká je délka záruční lhůty u zakoupeného zboží?

2 ROKY. Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24měsíců od jeho převzetí.

 

Jak probíhá vrácení peněz?

V okamžiku, kdy obdržíme Vámi odeslané zboží zpět, Vás budeme informovat emailem Potvrzení o vrácení zboží.

Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, online převodem, nebo bankovním převodem, tak Vám peníze pošleme zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 7dnů od přijetí vráceného zboží.

V případě dobírky Vás budeme kontaktovat emailem za účelem sdělení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena. Vrácení peněžních prostředků proběhne zpravidla do 7dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.

 

Objednané zboží dorazilo poškozené, co mám dělat?

Pokud už v okamžiku, kdy máte zásilku převzít od dopravce jeví známky poškození, tak tuto zásilku nepřebírejte. Zásilka se vrátí k nám, a my vše zkontrolujeme a pošleme Vám obratem novou zásilku se zbožím.

V případě, že i tak převezmete zásilku a následně zjistíte, že zboží je poškozené, je naše společnost zodpovědná za vzniklé vady na zboží. Proto nás kontaktujte na emailové adrese info@mracekzhracek nejpozději do 48h